Utdeling av heidersteikn 8. februar 2023

Onsdag den 8. februar arrangerte Surnadal kommune ei triveleg markering med middag og utdeling av heidersteikn for tilsette som har arbeidd i kommunen i 25 år, og for tilsette som har gått av med pensjon i løpet av 2020. Arrangementet skulle vore gjennomført tidlegare, men har vore utsett heilt til no på grunn av koronapandemien.

Kunstverk – pensjonistar: Bak frå venstre: Svein Bergheim, Marit Ranveig Glærum Moen, Solvor Røen, Liv Ellen Røv, Aashild Settemsdal, Synnøve Innvik, Oddveig Sæter, Reidun Johanne Skrede, Knut Haugen Foran frå venstre: Britt Dalsegg, Britt Eli Aarstein Ellevset, Inger Anne Sunde, Christina Hoem, Sidsel Kalseth Heimlund, Oddny Hoem, Margrethe Svinvik. Ikkje tilstades: Maiya Vasilyeva, Solveig Aasbø, Anne Marie Rognskog, Anne Grete Snøfugl, Solfrid Otnes Bøe, Gerd Sissel Sæther og Trond Håskjold. Klokker og kunstverk: Frå venstre: Knut Haugen, Margrethe Svinvik, Kathrin Vaag Bolme, Stig Morten Gjørsvik (både klokke og kunstverk- slutt etter 25 år), Marit Ranveig Gjørsvik, Siv Anette Aune Reiten, Bodil Gjeldnes, Rita Marie Moe, Annegunn Rangnes Bøe. Ikkje tilstades: Inga Elise Brøske, Anne Skjeggestad, Nora Vetleseter Bøe, Gunhild Eidsli og Gunn Anita Næss Aune.