Stikk UT! med turvett

Søndag starter Stikk UT!-sesongen og vi er mange som gleder oss til å stikke ut. I fjor hadde vi fantastiske resultater med hele 50 000 deltakere og 1,2 millioner registrerte turer. Når så mange skal ut på tur er det viktig at det blir tatt hensyn både til naturen og hverandre. Derfor har arbeidet med Stikk UT!-vett og bærekraftsmål blitt viktig for friluftsrådene i arbeidet med Stikk UT!.

Invitasjon til innbyggarmøte om Helseplattformen 4. mai

Nye rekordar for Stikk UT! i vintersesongen og lansering av sommarens turmål

Vintersesongen 2022 med Stikk UT! Ski og Stikk UT! Vinterfottur er ferdig, og har slått forrige års rekordar! No er sommarsesongen i startgropa med 503 turmål.

Anbudsinnbydelse brøyte- og strøanbud for periode 2022-2027

Folldalsvegen i påska

Opningstider på kommunehuset i påska

Måndag 11.04. kl. 9-15 Tysdag 12.04. kl. 9-15 Onsdag 13.04. kl. 9-12 Stengt skjærtorsdag, langfredag og 2 påskedag.  Normal opningstid frå tysdag 19.04.

Svømmehallen er i normal drift!

Hopp i bassenget frå og med i kveld:

Informasjonsmøte 28. mars om ankomst av flyktningar frå Ukraina

Surnadal kommune mobiliserar frivilligheita til felles innsats.

Folldalsvegen blaut og dårleg

Statkraft melder at vegen innover Folldalen i mellom Follsjø og Gråsjø for tida er svært blaut og dårleg pga anleggsarbeidet.

Her kan du sjå filmen om arbeidsmetodikken i Heimetenesta

- Filmen viser arbeidskvardagen vår på ein kjempegod måte, seier einingsleiar Annett Ranes.