Svømmehallen stengt på kveldstid ut året

Teknisk drift melder at Surnadal svømmehall vil halde stengt på kveldstid ut desember.  Svømming på dagtid vil gå som normalt.

Gjennomgått Hepatitt A i barnehage

Eit barnehagebarn i Surnadal har fått påvist reaksjon etter å ha gjennomgått den smittsame virussjukdommen Hepatitt A.

Stengt svømmehall på kveld -oppdatering

Invitasjon til Frivilligforum 5. desember

Er du engasjert og har lyst til å bidra til levande lokalsamfunn?

Melding om sprenging og smell i dag ved Bøverdalsvegen 476

I forbindelse med fjerning av gran på høgspentlinje med bruk av sprenging, vil det bli ein eller fleire høge smellar i dag. Det er Befalsvakta i Surnadal kommune som melder om dette.

Informasjon frå vaksinekontoret

Det er stadig mange som ønskar å bestille influensa- og koronavaksinering. Her er siste nytt:

Stenging av svømmehall; 21/11, 28/11 og 1/12

Pressemelding - Ny kommunedirektør

Eit samrøystes kommunestyre har i møte 09.11.23 tilsett Lars Inge Kvande som ny kommunedirektør i Surnadal kommune.

Bli med hit - treff kommunen på jobbmesse i Trondheim

Surnadal kommune deltar på jobbmessa Bli med hit i Trondheim 13. november.  Kjem du?

Vi treng fleire støttekontaktar

Surnadal kommune har ledige oppdrag for støttekontaktar.