Ny runde ! Støttekontaktar

Vi har fortsett ledige fleire oppdrag som støttekontaktar. Gjerne unge og vaksne menn.

Oppdatering Folldalsvegen 24.09.2021

Melding frå Statkraft Energi AS

Den internasjonale eldredagen 1. oktober 2021

Eldredagen i Surnadal blir markert i Svorkasalen på Kulturhuset kl. 13.00.

Oppdatering Folldalsvegen

Regulering av trafikken mellom Follsjø og Gråsjø.

Ønskjer du å TA TAK?

Ta Tak er eit kurs for deg som er berørt til nokon som slit med rusmiddelavhengigheit og/eller si psykiske helse . Kurset TA TAK er gratis og går over 6 kveldar, med ein kurskveld i veka.

Stortings- og sametingsvalget 2021

Valgdirektoratet har eigne sider der du kan følgje  oppteljinga ved årets stortings- og sametingsval.

Næringskonferansen SuSu for framtida! 28. september:

Kva skjer når to store næringskommunar møtest til samarbeid? Få med deg Næringskonferansen SuSu for framtida!

Vallokale og opningstider i Surnadal kommune på valdagen

Surnadal kommune har 2 dagars val: Søndag 12. og måndag 13. september 2021. Under finn du opningstidene for vallokala i dei ulike kretsane i kommunen.

Opningstider vaksinetelefonen og bestilling av vaksine på c19

Vaksinetelefonen (913 79 001) har følgande opningstider i september: Tysdag og torsdag kl. 10.00 – 11.30 Fredag kl. 09.00 – 15.00

"Friluftslivets uke" i Surnadal

4.-12. september blir «Friluftslivets uke» markert med arrangement over heile landet. I Surnadal inviterer Todalen idrettslag i samarbeid med kommunen til friluftstreff for store og små ved gapahuken på Tjønnmyran onsdag 8. september kl. 18.00.