Informasjon om damprosjektet i Folldalen uke 33

Vi søkjer vikarar for arbeid ved Surnadal Sjukeheim

Pressemelding: Todalen barnehage blir stengt frå og med august 2021

Kommunestyret gjorde hausten 2018 eit vedtak omkring minimumsgrenser for barne-/elevtalet ved hhv. Todalen barnehage og Todalen skule.  Dette vedtaket vart den gongen godt motteke av lokalsamfunnet i Todalen, ved at det gav ein forutsigbar situasjon omkring vidare drift.

Endra opningstider for biblioteket

Reduksjon av stilling fører til noko redusert opningstid.

Status koronavaksineringa i Surnadal kommune

Også Surnadal får litt fleire vaksinedosar i vekene som kjem. Dette gjer at vi blir ferdig ei veke tidlegare enn estimert med å kalle inn for 1.dose. Fortsatt er intervallet mellom 1. og 2.dose 12 veker.

Turist i Surnadal?

Velkommen til Surnadal!

Arbeidsplan for Folldalen veke 28 - 30

Dette skjer i Folldalen dei neste vekene melder StatKraft Energi i eit brev til Surnadal kommune:

Stortingsvalet og sametingsvalet 2021 - utlegging av manntalet til gjennomsyn

Står du i manntalet?

Folldalen: Trafikkinformasjon frå Statkraft Energi

Pågåande anleggstrafikk kombinert med auka turisttrafikk  i Folldalen, gjer at Statkraft Energi no kjem med følgande informasjon:

Topp vasskvalitet på alle badeplassar!

I desse varme høgsommardagar er det greitt å kunne slå fast at også badevasskvaliteten i kommunen har topp kvalitet: