Kommunal kompensasjonsordning

Stortinget har løyvd midlar til kommunane for at dei kan støtte opp om lokale verksemder der statlege ordningar ikkje treff godt nok. Surnadal kommune har fått tildelt ei ny ramme på kr.468.000,- som det no opnast for å søkje om.

Trafikkregulering i Folldalen

Statkraft melder at det er innført trafikkregulering med ledebil mellom Follsjø og Gråsjø i arbeidstida, frå kl. 0600 til 2000 mandag til og med laurdag. Det er som før partallstimar frå Follsjø og oddetalstimar frå Gråsjø. Utanom arbeidstida er det fri ferdsel.

KORLEIS ER DET Å VERE SYKLIST OG FOTGJENGAR I SURNADAL?

Alle innbyggarar, lag, foreiningar og andre brukarar er velkomne til å gi innspel om korleis kommunen kan bli meir tilgjengeleg og attraktivt for gåande og syklande.

Fleire kan få bostøtte til høge strømutgifter

Husbanken melder at fleire minstepensjonistar, uføre og andre med låge inntekter kan få bostøtte til høge strømutgifter i vinter. For å få utbetaling i januar, må du huske å søke innan 31. desember.

Nytt smittetilfelle

Ein person har fått bekrefta smitte med positivt svar på PCR-test. Personen er tilsett ved ei større bedrift i Surnadal.

Surnadal kulturhus – opningstider jula 2021

Her kjem ei oversikt over opningstidene for biblioteket og sjølve kulturhuset fram til og med årsskiftet.

Velkommen til ny Stikk UT! -sesong!

StikkUT-krus klar til henting

Ny boligpolitisk plan for 2021-2024

Boligpolitisk handlingsplan for 2021-2024 vart vedteke i kommunestyret 04.11.2021.

Julegrantenning på Skei