Søke på helse og omsorgstenesterDet er eit felles søknadskjema for helse- og omsorgstenester i Surnadal kommune Slik søker du helse- og omsorgstenester Beskriv kva du treng hjelp til, så vurderer vi kva tenester som passar best for deg. Avhengig av informasjon i søknad, vil saksbehandlar kunne ta kontakt med deg for vidare saksgang. Det er den som treng hjelp, eventuelt verge eller pårørande med fullmakt som digitalt signerer søknaden. Du kan få hjelp av helsepersonell eller andre til å fylle ut søknaden. Kva må du gjere før du søker? Du må ha tilgong til ID-porten (BankID, BankID på mobil, Buypass, Commfides) Om verge eller pårørande loggar seg inn med ID-porten, må fullmakt leggjast ved. Last ned og fyll ut fullmakt her (PDF, 53 kB). Fullmakta kan leggast ved søknaden som PDF (eller ettersendast). Søknadsskjema Gå til søknadsskjema Dersom du har en eldre nettleser kan du oppleve at skjemaet ikke fungerer og ikke blir sendt inn til oss. Du bør jevnlig oppdatere nettleseren for optimal brukeropplevelse. Skjemaet støtter ikke bruk av Internet Explorer 11. Her kan du selv sjekke hvilke nettleser du har: www.whatismybrowser.com Søknadsskjema i papirversjon Du kan skrive ut utskriftsvennleg søknadsskjema for helse og omsorgstenester (PDF, 239 kB). Skjemaet må fyllast ut, underteiknast og sendast til Surnadal kommune, Koordinerande eining, Bårdshaugvegen 1, 6650 Surnadal. Du kan også kontakte servicetorget eller koordinerande eining for å få skjemaet utdelt ved oppmøte eller tilsendt. Søknadsfrist Det er ikkje søknadsfrist, søknader blir behandla fortløpande Kva skjer vidare? Du vil motta bekreftelse på innsendt søknad. Svar på søknad kjem innan 4 veker. Dersom vi ikkje klarer det, vil vi kontakte deg og fortelle kor lang tid vi trur det vil ta. For å forsikre oss om at du får det tilbodet som passar best for deg, kjem vi vanlegvis på heimebesøk. Avtale om heimebesøk gjer vi med deg eller den du har gitt fullmakt. Du kan få innvilga ein eller fleire helse- og omsorgstenester. Når du søkjer helse- og omsorgstenester er det koordinerande eining i kommunen som behandler søknaden. Koordinerande eining Dersom du har behov for koordinering av helse- og omsorgstenester over lengre tid, kan du ha rett til å få utarbeida Individuell plan (IP) eller få tildelt ein koordinator. Klage Får du ikkje tilbod om helse- og omsorgstenester, vil vi gje deg ei begrunning for dette. I svaret får du og informasjon om korleis du klagar. Saksbehandlaren din kan hjelpe deg med å klage. Rett til å klage - Helsnorge.no Pasient- og brukerombudet Oversikt over tenester Velferdsteknologi Praktisk bistand (Heimehjelp mm) Pårørandestøtte (omsorgsstønad, støttekontakt, avlastningstiltak) Transportstøtte for funksjonshemma Matombringing Dagsenter for eldre/psykiatri/buteneste Psykisk helsearbeid Fysioterapi og ergoterapi Brukarstyrt personlig assistent Individuell plan Omsorgsbustad Heimesjukepleie Kort- og langtidsopphald på sjukeheim Din rett til helsehjelp Pasient- og brukerombudet Møre og Romsdal: Besøksadresse: Astrups gate 9, 6509 KRISTIANSUND N, Telefon +47 71 57 09 00, e-post: mr@pasientogbrukerombudet.no Lov om pasient- og brukerrettigheter Lov om kommunale helse- og omsorgstenester (Helse- og omsorgstjenesteloven) Helsedirektoratet sin nettside om Helse- og omsorgstjenesteloven Helsenorge.no Informasjon om Kommunalt pasient- og brukarregister (KPR) Helsedirektoratet har i samband med etableringa av Kommunalt pasient- og brukarregister laga ei brosjyre om korleis kommunar behandlar personopplysningar. Brosjyren om behandling av personopplysningar kan du laste ned på både nynorsk/bokmål, samisk, engelsk og urdu frå Helsedirektoratet sine nettsider. Sist endret 25.05.2023 15:18