Foldalsvegen -melding frå Statkraft

-Nå er det slutt med reguleringen av trafikken i mellom Follsjø og til Gråsjø for vinteren.  Det vil fortsatt være behov for regulering mellom østside Gråsjø og vestside Gråsjø enkelte perioder, når dette pågår vil bommene være stengte. For å komme videre da må en ringe telefonnummeret som står på en plakat ved bommen( 902 92 789), da får en kontakt med noen som kan hjelpe en videre.

Markering av eldredagen i Surnadal avlyst

Den planlagte markeringa av eldredagen på Hammerstuene den 5. oktober går ut pga for få påmeldte.

Eldrearbeidsprisen 2023

Send oss forslag til kandidat innan 1. oktober.

Markering av den internasjonale eldredagen

Surnadal kommune ønsker velkommen til lokal markering på Hammerstuene 5. oktober.

Kommunestyrevalet og Fylkestingvalet 2023 - endeleg valresultat

Oppsamlingsheat for kulturinteresserte

Kultureininga i Surnadal har nokre korte meldingar som dei vil du skal bli kjent med:

Ledige veterinærvakter i Surnadal og Halsa

Vi har ledig 3 stk. avtalar om veterinærvakt for 1 år, gjeldande frå 01.01.2024. Søknadsfrist: 4. oktober 2023.

43 000 turer under årets Stikk UT! Festival!

Tusen takk for innsatsen til 12 000 turgåere som ble med på feiringa av Stikk UT! i forbindelse med friluftslivets uke. Til sammen 43 000 turer ble registrert under den ti dager lange festivalen! Årets Stikk UT! - sesong er nå oppe i 800 000 registreringer.

Prosjektstøtte til kulturtiltak

Surnadal kommune gir prosjektstøtte til kulturtiltak.

Stemmetid og stemmestader på valdagen

Sjå opningstider for dei ulike vallokala i kretsane.