Informasjon om rehabiliteringa av Follsjø og Gråsjø dammar

Arbeidet med å forsterke Follsjø og Gråsjø dammar vil foregå frå tida etter påske 2021 til  hausten 2025.

Kulturmidlar og leige av hall m.m

Sikring av Kvanne ferjekai og varsel om nattarbeid frå 19. april

I eit varslingsbrev til kommunen skriv Møre og Romsdal fylkeskommune at dei startar på sikringa av Kvanne ferjekai tysdag 6. april. Arbeidsperioden blir på fem veker, dei tre siste vekene med nattarbeid og innstilte avgangar.

Ikkje lokal legevakt påskelaurdag

Det vil ikkje vere lokal legevakt ved Surnadal legesenter laurdag 03.04. Ved behov for legevakt ring 116117. I nødsituasjonar, ring 113.

Kleivaprisen

Kleivaprisen har vore delt ut sia 1998. Prisen er oppattkalla etter Hans Hyldbakk sin heim og løyvd gjennom fondet etter same mann.

Surnadal kulturhus – i påska

Her kjem informasjon om når huset og biblioteket er ope – og kvifor kinoen ikkje er det.

Invitasjon til gratis nettkurs i digital marknadsføring

SUSU – næringssamarbeidet mellom Surnadal og Sunndal inviterer til  gratis nettkurs om digital marknadsføring:

Anbefaling om koking av drikkevatn frå Sæterbø vassverk i Bæverfjord

Abonnentane tilknytta det kommunale vassverket Sæterbø i Bæverfjord oppfordrast til koking av drikkevatn og vatn til bruk i matlaging.

Koronavaksineringa: Påminning om dose 2 til dei som vart vaksinert 29. januar

Dei 18 personane over 85 år som fekk første dose med koronavaksine på Kulturhuset den 29. januar, skal møte opp og få si andre dose fredag 19. februar.

Begrensa reopning av kveldstilbod i svømmehallen

Svømmehallen har i lang tid vore stengt på kveldstid på grunn av koronasituasjonen. Vi ønsker no å prøve ei alternativ opning på kveldstid der vi ser bort frå tidlegare tildelte tider. På grunn av nye nasjonale koronareglar gjeldande frå 25.03.2021 vil dette tilbodet foreløpig gå ut.