Digital brannvernuke - pressemelding

Mange småbarnsforeldre har ingen plan når brannalarmen går. Når det begynner å brenne står nær halvparten av småbarnsforeldrene uten noen plan for å få barna i sikkerhet, viser ny undersøkelse.

Sommarlesande surnadalingar

Det var meir utfordrande å delta i «Sommarles» i år, men surnadalingane likar tydeleg nok utfordringar og heldt leseferdigheitene ved like også denne sommaren.

Nytt frå skatteetaten: Overtek skatteoppkrevjar-oppgåver

Skatteetaten overtek ansvaret for kommunale skatteoppkrevjar-oppgåver frå 1. november.

Støtte til kulturlivet

Det finst fleire ordningar for å hente støtte til kulturlivet, også på hausten. Dei er gjerne meir «spissa», så ordningane passar ikkje for alle. Men her er i alle fall nokre:

Krisesenteret for Orkdal og omegn søker miljøarbeider i 100% stilling.

Surnadal kommune er samarbeidskommune i Krisesenteret for Orkdal og omegn og vidareformidlar difor stillingsannonsen under:

Kom og hent husnummerskilt !

Surnadal kommune sit på ei mengde uavhenta husnummerskilt.

Surnadal barne- og ungdomsskule - grunnsteinnedlegging

Endeleg er vi i gang!

Biblioteket opnar igjen

Surnadal kulturhus er no opna igjen på dagtid og det fører også til at biblioteket kan gi eit betre tilbod.

Besøksrutiner ved Surnadal kommunehus

NAV gjenåpnar mottak frå onsdag 17. juni

NAV Surnadal åpnar for publikum på onsdagar, frå kl.12:00-14:00. Alle planlagte møter vil gå som avtalt.