Svømmehallen i september

Teknisk drift melder at svømmehallen vil halde stengt på kveldstid tysdagar og torsdagar ut september!

Velkommen til publikumsopning av Kavlvegen kultursti

Kom på publikumsopning og kulturminnedag på Åsen bygdemuseum, søndag 3. september.

Pressemelding Stikk UT! Festival 2023

1.- 10. september gjentar Friluftsrådene i Møre og Romsdal og Heim suksessen fra i fjor og inviterer til markering av Friluftslivets uke med en feiring av Stikk UT! og den enorme turgleden som regjerer i fylket vårt. - Ta gjerne med deg noen på tur, er oppfordringen, når Stikk UT! også i år setter fokus på verdien av å være ute i naturen - sammen!

Lokalpolitikarar les poesi i din lunsj

Til veka er det Nasjonale bibliotekdagar – og i Surnadal vil lokale politikarar lese dikt til deg!

Folldalsvegen veke 35

Statkraft melder at det vil bli stenging av Folldalsveien onsdag kveld den 30/8 kl. 20:00 i samband med skifte av ei stikkrenne (Gammelløbekken) nesten inne ved Storbekken.

Kvartalsrapport 2. kvartal

Vi kan også for 2. kvartal legge fram eit kvartalsrekneskap med eit positivt netto driftsresultat, men der både inntekter og utgifter er større enn budsjettert og større enn estimert ved 1. kvartal.

Tverrpolitisk informasjonsdugnad: Bruk stemmeretten din!

Vil få fleire til å stemme i Surnadal kommune.

Digitale helsestasjonstenester

I sommar har Surnadal helsestasjon teke i bruk Digi helsestasjon. Dette gjer at dei kan samhandle med innbyggjarene digitalt via Helsenorge.

Ekstremveret Hans og nødvarsel på SMS

Statsforvaltaren i Møre og Romsdal varslar om utsending av nødvarsel på SMS i dag. SMS-varselet er først og framst berekna på turistar i fjellet, men også du kan motta det.

Beredskapsinformasjon om ekstremveret Hans

Ekstremveret Hans er på veg. Surnadal kommune er i beredskap i tråd med gjeldande farevarsel frå myndigheitene.