Skiftar stikkrenner mellom Skei og Åshaugen

Møre og Romsdal fylkeskommune skal frå 12. – 16. juni skifte ut 13 stikkrenner på fylkesveg 670 mellom Skei og Åshaugen i Surnadal kommune. Arbeidet vil gå føre seg på natt og med lysregulering, slik at ein må rekne med noko forseinkingar.

Fagdag 18. juni: Artsrik slåttemark i Surnadal - kort påmeldingsfrist!

Velkommen til ein triveleg dag i artsrik slåttemark med fagleg påfyll i selskap med andre som tek vare på denne viktige naturtypen. Vi vil også sjå på alm og lære om skjøtsel av trea og kvifor dei er så viktige for biologisk mangfald.

Frivillige organisasjonar kan no søke om momskompensasjon på varer og tenester

Lotteri- og stiftelsestilsynet skal fordele i overkant av 2 milliardar kroner i momskompensasjon til frivillige lag og organisasjonar i 2023. Denne ordninga skal fremje frivillig aktivitet, gjennom å kompensere for kostnader som frivillige organisasjonar hat hatt til meirverdiavgift ved kjøp av varer og tenester.

Vegarbeid på strekninga Skei til Åshaugen på fv670

Arbeidet vil pågå i veke 24.

Nytt design på heimesida

Surnadal kommune lanserar i dag heimesider i ny drakt.

Slik blir 17. mai-feiringa 2023

Velkommen til 17. mai i sentrum og i grendene.

Midtigrenda Panorama – Varsling om oppstart med detaljregulering

Jf. plan- og bygningsloven § 12-8 varsler Norconsult AS på vegne av Hamnesvegen AS oppstart med arbeid til detaljregulering av Midtigrenda Panorama på gnr./bnr. 48/7 i Surnadal.

Frigjerings- og veterandag og «125-års-jubileum»

Reguleringsplan for Moavegen 21 - offentleg ettersyn

Hovudutval for Miljø, Areal og teknikk vedtok i møte 15.03.2023, sak 10/23 å legge forslag til reguleringsplan ut til offentlig ettersyn.

Klart for ny Stikk UT! sesong!

​ ​ Forventningene og turgleden er til å ta og føle på når friluftsrådene i samarbeid med sine 27 kommuner mandag 1. mai lanserer oppstart av ny Stikk UT! - sesong! 521 turmål gir mange valgmuligheter og friluftsrådene oppfordrer turfolket til å ta seg tid til å nyte og ta vare på naturen vi ferdes i.