Reguleringsplan for Moavegen 21 - offentleg ettersyn

Hovudutval for Miljø, Areal og teknikk vedtok i møte 15.03.2023, sak 10/23 å legge forslag til reguleringsplan ut til offentlig ettersyn.

Klart for ny Stikk UT! sesong!

​ ​ Forventningene og turgleden er til å ta og føle på når friluftsrådene i samarbeid med sine 27 kommuner mandag 1. mai lanserer oppstart av ny Stikk UT! - sesong! 521 turmål gir mange valgmuligheter og friluftsrådene oppfordrer turfolket til å ta seg tid til å nyte og ta vare på naturen vi ferdes i.

Kvartalsrapport 1. kvartal 2023

Status for tenesteområde, økonomi og rekneskap så langt i år:

Surnadalingane mest aktive i Stikk UT! ski denne vinteren

Statistikken som viser oppslutninga om Stikk UT! gjennom vinterhalvåret 2022/-23 er no klar.

Om vikingtida på kulturhuset

Utdeling av heiderstegn 20.april 2023

Torsdag den 20. april arrangerte Surnadal kommune ei triveleg markering med middag og utdeling av heiderstegn for tilsette som i 2021 anten har arbeidd i kommunen i 25 år eller gått av med pensjon i løpet av 2021. Arrangementet har vore utsett på grunn av koronaepidemien.

Knut Haugen sluttar som kommunedirektør

Blir direktør i SpareBank1 Nordmøre.

Frivilligsentralen: Kjem du på onsdags-kafé?

Bevegelse og bakels:

Tilbodet Spreke seniorar startar opp i Bøfjorden

Friskliv og meistring i Surnadal kommune har gleda av å samarbeide med frivillige i Bøfjorden, og startar opp tilbodet Spreke seniorar.

Årsmelding for Surnadal kommune 2022

Årsmeldinga er kommunedirektøren sin presentasjon av kommunen sin offisielle rekneskap og rapport for kommunestyret.