Innbyggarundersøking: Korleis kan kommunen kommunisere betre med deg?

IKT Orkidé: Tar i bruk nyaste teknologi for å sikre openheit og meiroffentlegheit i Nordmørskommunane

Over heile landet blir det publisert artiklar om ulike offentlege instansar som har hatt lekkasje av taushetsbelagt informasjon. No tar Nordmørskommunane grep.

Prosjektstøtte til kulturtiltak

Surnadal kommune gir prosjektstøtte til kulturtiltak. Dette er altså ikkje støtte til det ein reknar som vanlege driftstiltak (lag får t.d. støtte til vanleg drift gjennom «kulturmidlane»), men til enkeltprosjekt som er avgrensa i tid.

«Henning-stipendet»

Henning Sommerro fylte 70 år i fjor. Surnadal kommune si gåve til jubilanten var 25 000 kroner som han kunne gi vidare som stipend til unge talent frå Surnadal kommune.

Eigedomsskattelister 2023 til offentleg ettersyn

Eigedomsskattelister og fritakslister er lagt ut til offentleg ettersyn. Klagefristen er 6 veker etter at listenene er lagt ut. Klageadgang gjeld alle forhold som ikkje tidlegare er påklaga.

Landbruksfond, SMIL-midlar og Drenering/grøfting 2023

Gjeld søknader om Tilskot frå kommunalt landbruksfond Tilskot til Spesielle miljøtiltak i landbruket (SMIL)- kulturlandskap, miljøtiltak, verneverdige bygningar mm Tilskot til drenering/grøfting

Solidaritetsmarkering for Ukraina 24. februar/24 лютого день вшанування та солідарності з Україною

Nytt kurs for småbarnsforeldre i barseltida

- Det er heilt normalt å vere litt usikker som småbarnsforelder. Dette kurset er for alle, seier kurshaldarane Ingunn Brekke og Rita Aarnes.

Åpen svømmehall i vinterferien (21-23 februar)

Utdeling av heidersteikn 8. februar 2023

Onsdag den 8. februar arrangerte Surnadal kommune ei triveleg markering med middag og utdeling av heidersteikn for tilsette som har arbeidd i kommunen i 25 år, og for tilsette som har gått av med pensjon i løpet av 2020. Arrangementet skulle vore gjennomført tidlegare, men har vore utsett heilt til no på grunn av koronapandemien.