Åpen svømmehall i vinterferien (21-23 februar)

Utdeling av heidersteikn 8. februar 2023

Onsdag den 8. februar arrangerte Surnadal kommune ei triveleg markering med middag og utdeling av heidersteikn for tilsette som har arbeidd i kommunen i 25 år, og for tilsette som har gått av med pensjon i løpet av 2020. Arrangementet skulle vore gjennomført tidlegare, men har vore utsett heilt til no på grunn av koronapandemien.

Surnadal - Etablerarlunsj: kickstart bedrifta di

Har du ein gründerdraum? Treng du hjelp til å komme i gang med bedrifta di? Lurar du på kva slags midlar og tenester som finnst for bedriftsutvikling?

Budsjett 2023 - Økonomiplan 2023-2026

Kommunestyret vedtok i møte den 15.12.22. ny budsjett- og økonomiplan. Budsjett 2023 - Økonomiplan 2023 - 2026

Lotteri- og stiftelsestilsynet har opna for ny søknadsrunde om straumstøtte

Søknadsfristen er 15. februar klokka 13.00.

Har du hugsa å søke barnehageplass?

Hovudopptaket har søknadsfrist 15. februar.

Behandling av korona med tablettar

Viss du har høg risiko for å bli alvorleg sjuk av korona, kan det vere aktuelt at du får behandling med tablettar. Tablettane, som heiter Paxlovid, reduserer risikoen for å bli alvorleg sjuk. Det er viktig at behandlinga med tablettar startar tidleg. Viss du har høg risiko for å bli alvorleg sjuk og får luftvegssymptom, bør du teste deg for korona. Gratis sjølvtestar hentar du i gangen på Helsestasjonen i opningstida.

Ekstra tilbod om vaksinering 13. januar

No kan du hoppe på og bestille koronavaksinering eller influensavaksinering til fredag.

Informasjon om anleggsarbeidet i Folldalen -oppdatering

Stikk UT! krus og skåler kjem i januar