Innstilt skuleskyss og stengde skular onsdag 31. januar

Kommuneleiinga har i kveld informert heimane om følgande:

Ekstremveret Ingunn

Surnadal kommune har motteke oransje farevarsel i forbindelse med ekstremveret Ingunn.

Svømmehallen fortsatt stengt på kveld

Svømmehallen er framleis stengt på kveldstid inntil nødvendig personell i vaktturnus er på plass. Vi beklagar til alle som er berørte. Teknisk drift

Legevakten i Orklandsregionen flyttar 1. februar!

Informasjon om ny besøksadresse finn du her. Opningstider og kontaktinformasjon vil vere som før. Det er kun lokaliseringa som er ny.

Forventningsbrev til kommunane i 2024

Forventningsbrevet 2024 går til kommunane i Møre og Romsdal. I brevet informerer Statsforvaltaren om sentrale forventningar og oppdrag frå nasjonale myndigheiter.

Varsel om STOR snøskredfare i region Trollheimen laurdag

Årsaka er at det er venta mykje snø i Trollheimen kombinert med kraftig vind frå nordvest.

Surnadal havbruksfond

Kvart år får kommunar med havbruk ein kompensasjon for dei ulempene havbruksnæringa gir. I Surnadal kommune blir pengane sett av til Surnadal havbruksfond der ein kan søke støtte til tiltak i tråd med formåla.

Stikk UT! Vinter 2024

Ta deg en tur ut og opplev det fine vinterlyset og stjernehimmelen eller tusen nyansar av snø og slaps. Inviter gjerne med deg ein turvenn. Det gjer godt for kropp og sjel - uansett ver!

Politiet med tips mot nettsvindel og bedrageri

Politiet i Møre og Romsdal køyrer no ein høgst aktuell kampanje om trygg nettbruk og korleis du kan unngå å bli svindla. Her er gode tips:

Julehelsing frå ordføraren

Ordførar Hugo Pedersen ønsker alle god jul med desse orda: