Invitasjon til Frivilligforum 5. desember

Er du engasjert og har lyst til å bidra til levande lokalsamfunn?

Melding om sprenging og smell i dag ved Bøverdalsvegen 476

I forbindelse med fjerning av gran på høgspentlinje med bruk av sprenging, vil det bli ein eller fleire høge smellar i dag. Det er Befalsvakta i Surnadal kommune som melder om dette.

Informasjon frå vaksinekontoret

Det er stadig mange som ønskar å bestille influensa- og koronavaksinering. Her er siste nytt:

Stenging av svømmehall; 21/11, 28/11 og 1/12

Pressemelding - Ny kommunedirektør

Eit samrøystes kommunestyre har i møte 09.11.23 tilsett Lars Inge Kvande som ny kommunedirektør i Surnadal kommune.

Bli med hit - treff kommunen på jobbmesse i Trondheim

Surnadal kommune deltar på jobbmessa Bli med hit i Trondheim 13. november.  Kjem du?

Vi treng fleire støttekontaktar

Surnadal kommune har ledige oppdrag for støttekontaktar.

Ekstra dag med influensa- og koronavaksinering 13. november

Dersom du gikk glipp av vaksineringsdagane i oktober kan du bestille time no.

Tilskott til inkludering av barn og unge

Lag og organisasjonar, private aktørar og offentlege instansar kan søkje om tilskott til aktivitetar som er retta mot barn og unge som av ulike grunnar står i fare for å hamne utanfor.

Influensa- og koronavaksinering hausten 2023

Det blir vaksinering med både influensavaksine og koronavaksine i Familiens hus ved kommunehuset onsdag 25. 10.23, torsdag 26. 10.23 og fredag 27.10.23.